© 2018 by RIPES

*Η συγγραφή και ανάρτηση ειδήσεων και άρθρων

στο site των Ριπών γίνεται εθελοντικά.

Χαμογελάτε ...μην σας πάρει ο διάολος!

05.03.2019

 

Διευθύντρια της αλυσίδας καταστημάτων My Market έγραψε μία χυδαία και άθλια επιστολή προς τους εργαζομένους, που παραπέμπει σε εργασιακό Μεσαίωνα. 

 

Στην επιστολή της Περιφερειακής Διευθύντριας Λειτουργίας Καταστημάτων My Market, αναφέρονται κάποιοι λόγοι για να χαμογελούν «όσοι δυσκολεύονται να το κάνουν», ενόψει της «έρευνας του μυστικού επισκέπτη». 

 

Οι λόγοι (!!!!): 

 

- Επειδή έχετε δουλειά  

- Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο)  

- Επειδή εργάζεστε σε μια εταιρεία που σας σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας 

 - Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε 

 - Επειδή πληρώνεστε για αυτό  

- Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο  

- Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε 

 

 

Η ανακοίνωση κάνει τον γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας την οργή των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 

 

Η αισχρότητα της επιστολής αντικατοπτρίζει με τον αντιπροσωπευτικότερο τρόπο, την αντίληψη των αφεντικών, οι οποίοι ιδιαίτερα από την κρίση και έπειτα, θεωρούν ότι οι υπάλληλοι τους οφείλουν να δείχνουν έμπρακτα το «ευχαριστώ» που τους επιτρέπουν να εργαστούν!!! 

 

Δεν αρκεί το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στο My Market πληρώνονται με ψίχουλα (300 ευρώ), αλλά τους ειρωνεύονται κι από πάνω με τέτοιου είδους επιστολές, λέγοντάς τους ότι παρόλο που παίρνουν τόσα είναι καλύτερα από το τίποτα και συγκεκριμένα είναι 300% πάνω από το 0...  

 

Φυσικά, το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο, εφόσον όλοι οι εργαζόμενοι έχουν συναντήσει τέτοιες συμπεριφορές από τους εργοδότες τους, ενώ μάλιστα, πριν λίγα χρόνια είχε ξεσπάσει σάλος με την απόλυση μίας εργαζόμενης από το «Πλαίσιο», για τον ίδιο ακριβώς λόγο, δηλαδή ότι δεν χαμογελούσε αρκετά την ώρα που εργαζόταν.  

 

Μετά την μαζική επίθεση των χρηστών του διαδικτύου στην αλυσίδα My Market, οι υπεύθυνοι έσπευσαν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και να καταδικάσουν το συμβάν, κάνοντας λόγο για «ατυχές περιστατικό», αποδίδοντάς το ξεκάθαρα σε πρωτοβουλία της συγκεκριμένης διευθύντριας, καθώς, όπως είπαν, «τέτοιες κινήσεις δεν συνάδουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας» (!!) 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

δίκτυο

εξεγερμένων

συνειδήσεων